Kondicionierių remontas

Pirmiausiai norėtume papasakoti apie kondicionavimo sistemos labiausiai gendančius agregatus, bei mazgus.

KONDICIONIERIAUS KOMPRESORIUS
Iš pradžių ,keletas žodžių apie tai, kaip veikia automobilio kondicionieriaus kompresorius. Ant kompresoriaus ašies užmauta elektromagnetinė ritė, kurią pastoviai suka dirželis, kuris sujungtas su varikliu. Įjungus kondicionierių vyksta sukibimas ir pradeda suktis kompresoriaus rotorius. Tai vyksta, jeigu kompresorius techniškai tvarkingas. Mes remontuojame visų rūšių kompresorius, keičiame juos sukančius dirželius bei guolius.

KONDICIONIERIAUS ŠALDYMO RADIATORIAUS , (KONDENSATORIAUS) DEFEKTAI
Būtinybė keisti kondensatorių arba problemos susijusios su kondicionieriaus radiatoriumi iškyla dažniau negu mums to norėtųsi. Tai atsitinka dėl to, kad jam tenka didžioji dalis nepalankių veiksnių : oro sąlygos, kelio dangos ypatumai ( žvyras, druska, sniegas, ledas). Retai kondicionieriaus radiatorius tarnauja ilgiau 4 metų. Kondicionieriaus remontas šiuolaikiškiems automobiliams reikalauja patirties, žinių, kruopštumo bei šiuolaikiškos įrangos remontui. Dažniausia genda aliumininės sistemos detalės ( radiatoriai, įvairūs vamzdžiai,vamzdeliai ir mazgai veikiami Išorinių veiksnių, tokių kaip oro sąlygos, dulkės, purvas, druska. Jeigu radiatorius apgadintas autoavarijoje arba pažeistas mechaniškai kitaip ( akmuo ar panašiai ), siūlome jį suremontuoti. Tokiam remontui mes naudojame suvirinimo argonu būdą, skirtą virinti spalvotus metalus. Kai kuriais atvejais naudojame taip pat ir kitus būdus ( lituojame, dengiame specialia danga). Tačiau, jei radiatorius paveiktas korozijos siūlome jį pakeisti kitu. Vamzdelius mes galime remontuoti, keisti kitais, kai kuriais atvejais galima keisti metalinius guminiais.

Kondicionierių remontasKondicionierių remontasKondicionierių remontas

 

KONDICIONIERIAUS REMONTAS

Nuolatinio sukimosi kompresorius, prie įjungto variklio, nepriklausomai nuo to, ar įjungtas kondicionierius ar ne, visuomet veikia. Pakabinimo diržas suka skriemulį, o skriemulys, savo ruožtu, sukasi aplink veleną. Ant veleno yra pritvirtinta plokštelė, kurioje yra stūmoklis, šie, savo ruožtu yra nuolat veikiami cilindrų. Tačiau be freono ir alyvos ( arba nepakankamo jų kiekio) visuomet susidarys  trintis tarp stūmoklių ir cilindrų, o tai gali įtakoti šių detalių greitą nusidėvėjimą. Kompresorius visiškai nesudegs, tačiau gali pradėti blogiau veikti. Skirtingai nuo kompresorių su elektromagnetine sankaba, sukasi tik skriemulys (visa kita veikia tik įjungus salone snaigės mygtuką arba A/C mygtuką), o be freono (arba nepakankamo slėgio) kompresorius neįsijungs.

Daugelyje automobilių yra įmontuota žemo slėgio apsauga – slėgio jutiklis. Tačiau tai ne mūsų atveju. Mūsų kompresorius veikia nuolat. Tai leidžia plastikinis skriemulys su juostinio diržo vibracijos slopintuvu. Siekiant sumažinti svorį ir trintį skriemulys yra pagamintas iš plastiko.  Atsiradus menkiausiam veleno kompresorių trukdžiui, nutrūksta apsaugos plokštelė, esanti tarp skriemulio ir alkūninio veleno, tačiau nepažeisdama diržo. Pavažinėjus su nesandariu kondicionieriumi bent keletą dienų, prieš papildant dujomis, būtina pakeisti kaip įmanoma didesnį tepalų kiekį, o jeigu buvo važiuota ilgesnį laiko  tarpą (kelias savaites, ar net mėnesius) geriausia būtų gerai praplauti sistemą. Tačiau tai būtina atlikti profesionaliai. Sistemos plovimas yra atliekamas naudojant įvairius šarminius tirpiklius. Reikia tvarkingai atlikti plovimo ir džiovinimo darbus visuose etapuose, kad įvairūs tepalų ir kitų nereikalingų medžiagų  likučiai nesukeltų jokios neigiamos reakcijos naudojant naują tepalą.

Svarbu žinoti

Svarbu įsidėmėti, kad seni oksiduoti tepalai gali paveikti kondicionieriaus veikimą. Dulkės ir purvas paprasčiausiai pakenks kondicionieriui. Taip pat neverta keisti seno oro kondicionieriaus nauju, neįsitikinus sistemos švarumu. Bet kokie nešvarumai ar menkiausi įvairių detalių gabalėliai, patekę į kompresoriaus tepalus, bus sumalti į metalinius miltelius. Ir net, jeigu kompresorius nesuges, tai paprasčiausiai gali sugadinti stūmoklį ir kondicionieriaus siurblys neveiks.

Dažna automobilio kondicionieriaus gedimo priežastimi būna aušinimo sistemos užterštumas nešvarumais ar neveikiantis radiatoriaus ventiliatorius, kas dažnai sukelia apkrovą kondicionieriui ir jis sugenda. Siekiant išvengti tokių situacijų būtina reguliariai valyti radiatorių. Tačiau patiems tokios procedūros atlikti nerekomenduojama, geriausia kreiptis į specialistus (jie patars, kaip tai teisingai padaryti), kurie naudoja profesionalią įrangą ir priemones. Kvalifikuoti specialistai profesionaliai sutvarkys gedimus.

 

 

 

 

 

KONDICIONIERIAUS DŽIOVINTUVAS – RESYVERIS
Tais atvejais, kada kondicionieriaus sistema buvo nesandari ( išardyti mazgai, kai kurių detalių trūkumas ) resyverį - džiovintuvą būtina pakeisti. To nepadarius, po sistemos remonto ir jos užpildymo šaldikliu (freonu) jos nebus džiovinamos ir sistemos viduje gali susiformuoti rūgštys, kurios iš vidaus neigiamai veiks sistemos detales bei mazgus, ko pasėkoje vyks detalių gedimas arba sistema taps nesandari. Įsigydami resyverį įsitikinkite ar visi vamzdeliai yra sandariai užkimšti kamšteliais. Neužkimštas, nesandarus džiovintuvas yra netinkamas naudoti, net jeigu jis ir yra visiškai naujas. Naudoti ir išimti iš kitų automobilių resyveriai taip pat netinkami naudoti.

KITI MAZGAI ,BEI DETALĖS
Taipogi pasitaiko daznas kitų detalių, mazgų ar vamzdelių gedimai. Dažnai pasitaiko įvairūs aliuminio vamzdelių įtrūkimai, kuriuos mes galime suvirinti, naudodami suvirinimo argonu metodą. Susidėvi guoliai, nutrūksta dirželiai jungiantys variklį su kondicionieriaus kompresoriumi, pasitaiko daug kitų smulkių gedimų. Visus šiuos gedimus mes aptinkame ir pašaliname.

GARANTIJA
Suteikiame garantiją detalėms ir toms vietoms, kurias mes remontuojame. Mūsų garantija po remonto - tai pilnavertis sistemos darbas vienam sezonui. Jei problemos iškilo dėl mūsų, ar dėl mūsų partnerių, kurie remontavo sistemą ar jos agregatus kaltės, tuomet visus defektus šaliname ( remontuojame) nemokamai. Mūsų darbas pagrįstas abipusiu pasitikėjimu. Visada ieškome kompromiso ir suteikiame nuolaidas. Garantija pildymui ir remontui : 7 – 9 dienos. Jei klientas atvyko po 2-jų savaičių ar vėliau ir jam išbėgęs freonas , o mes negalime rasti nutekėjimo priežasčių ( tokie atvejai būna ), tokiais atvejais remontą apmoka klientas.

Kondicionierių remontasKondicionierių remontasKondicionierių remontas